Nyní stojím na začátku roku 2016 ve svém věku 68 let.
Vše kolem mého umění krásy je připravené k vydání květu mého života, ale.......................
Evropa je kulturně naplňována dvěma duchovními pohyby. Pohyb východoevropský je určován kolektivním pojímáním životního běhu této lokality a přitom toto kulturní dění není tak moc ovlivňováno virtuálními impulsy jiných kultur (blízkovýchodní). Pohyb kultury západoevropský je charakteristický individualismem člověka přesněji řečeno mužskou variantou člověka s silnou potencí přejímat cizí virtuality v duchu individualismus (blízkovýchodní,vč.zneužívání mužské sexuality k zabíjení lidí). Mé umění je odkazem východoevropské kultury, v širším pohledu kultury - prostor jménem Morava a dále, to je specifická povlárská kultura existující kolem řeky Vláry.
Tyto dvě kulturní lokality v Evropě jsou k sobě protichůdné a vzniká v místě fyzického dotyku násilné střety s vyvražďováním celých skupin lidí.
Brumov-Bylnice se nachází v místě střetu východoevropské a západoevropské kultury.
Hrad Brumov je nejvýchodnější rozšíření západoevropské kultury v 13.století.
Do 10.století se kolem řeky Vláry utvářelo společenství lidí vyznačující se východoevropskou kulturou, která se vyznačovala v první fázy (60tis.let p.n./l.a 0 n.l.) dokonalým zpracováním kamene-radiolaritu na užitnou hodnotu zabezpečující život dětí bez znaků zbraní. Mezi 0 rokem a 1000 lety n/l. tato povlárská kultura využívala železo jako užitnou hodnotu zabezpečující život. V kolekci železných artefatků vykopanou dr.Kohoutkem na hoře Klášťov se nenácházejí zbraně (půchovská kultura)
Co se dělo v Vlárském kraji příchodem českých žoldáků přemyslovských králů po roku 1000. Nejsou písemné prameny z té doby (nebo byly zničeny). Historik Palacký jen konstatoval, že Brumovský hrad je zajímavý k historickému dění. Snad něco vypoví socha s letopisem 1217, zobrazuje asi "Boleslava ukrutného" stojícího u useknuté hlavy medvěda- symbolu Vlářanů nebo sv,Jiří. Zbyly jen pověsti mé křesťanské babičky (znající spíše život křesťanských svatých) a bídný kraj do příchodu roku 1945.
Ale jen krajem řečené pověsti o kapličce na hradě mé babičky a při mém ekonomickém, historickém vzdělání a archeologické činnosti dávaly obraz bídy a zmaru tohoto krásného vlárského lidu a povlárské kultury. Dalo mi mnoho práce povlárskou kuturu vyhrabat z mrtvé země a očistit ji z nesmyslných virtualit českých vládců po roku 1000- a bohužel až do naší doby
V 21. století jsou tito vládci západoevropské kultury a jejich čeští služebníci v koncích s řešením společenského vývoje Evropy a se surovostí a zločinností jim vlastní zničili a ničí veškeré znaky socialistické společnosti ( nebo sociální) v Evropě ( Rozbití Jugoslávie a válečné spojení s jugoslávci muslimského ražení, označení srbské národnosti za viníky rozpoutání války o Velkém Srbsku(a co si myslet o současném státu EU, není velká proti rozsahu uzemí po 1945) , humanitární bombardování Jugoslávie-Srbska, západovropskou raketou spálený osobní vlak na žel.mostě v Jugoslávii-Srbsku, celkové v Evropě-Jugoslávii zabitých lidí 100000).
Je a bude velkým krokem zpět zničení té nedokonalé socialistické společnosti se všemi pozitivními znaky východoevropské kultury. Společenský pokrok lidské společnosti převzala čínská kultura a to jednoduchým principem. Komunistický strana Číny je pouze evidence majetku splatformou ekonomikly, aby se jej nezmocnila soukromá kapitalistická individua západoevropské kultury, ale nevyřešila své přelidnění, toto povede k degradaci lidského činského jedince.
A západoeropská civilizace-globalizace (euroatlantický kulturní okruh) je ta nejodpornější organizace lidské společnosti. Kdy skupina soukromých kapitalistických individuí ovládla výrobu užitných hodnot a technlogickou inovaci a po ostatních lidech-spotřebitelů chce tato skupina individuí spotřebu této užitné hodnoty a jako protihodnotu žádá dluh nebo suroviny nacházejících se v místě života spotřebitelů a případně jejich zem.
Přitom společenský zisk tato soukromá kapitalistcká individua nevyužívají k životu, ale k zabíjení ostatních lidí a aby udrželi přírůstek světového zisku bez Činy vytváří technologickou inovaci-robotizaci a připravují válku na ovládnutí zauralského prostoru Sibiře těžby surovin a taktéž kolonizovat náš Měsíc roboty k těžbě surovin.
no, mojí neschopní a mojí schopní máte se na co těšit od všehoschoných
Pro Evropu je povlárská kultura výzvou k změně cesty společnského vývoje Evropy, proto se obracím na všechny Evropany:
Nalezněme cestu do budoucnosti Evropy.
Necítím se Čechem ani Moravanem, či Valachem, ale Evropanem hovořící českým jazykem (v kterém je celá krása vlárské kultury) a můj státní celek je Evropa-západní a východní s respektem východní a západní variantu kultury.
V duchu spojování mužů a žen formou jejich svadeb, toto je od boha, rozpojování mužů a žen pomoci zbraní, toto je od ďábla.
Prvním krokem je přetvoření Evropkého parlmentu, 10 států západoevropské kultury nemůže mít cca 475 poslanců, pak ti ostatní jsou služebníci
a vytvořit evropský elektronický program "překladač jazyků" k překladu všech evropských jazyků, co je to za stát EU, když lidé si nerozumí a zneužívají tohoto problému angličané
A pro občany České republice,
kteří nechtějí žít duchovně v západoevropské kultuře, ale chtějí respektovat vývoj duchovna na Moravě v období 30000,
vytvořit duchovní kulturní centrum v městě Ostravě nebo v některém městě ve výchoní Moravě s kořeny v Pavlovienu
Město Ostrava svou duchovní podstatou nejvíce odpovídá východoevropské kultuře a nezpronevěřilo se v roce 1989 kultuře východoevropské.
V státním rozpočtu peníze na Kulturu rozdělit na polovinu.
Koncesionářské poplatky za televizi a rozhlas rozdělit na polovinu a převést do televize a rozhlasu Ostrava.
Město Praha finančně zablokovat v jeho bobtnání v prostoru a finanční prostředky převést do města Ostravy.
Ze Slovensko -Moravského pomezí (BíléKarpaty Javorníky, Beskydy, Část Jeseníků vytvořit kraj)
"VÝCHODNÍ MORAVA"
s centrem město Ostrava nebo ???
Celých 28000 let jsme si na Východní Moravě vystačilia s kamennými nástroji, z našeho radioraitu, zvěř procházela Moravskou branou, Vlárským, Lyským průsmykem, takže jsem nebyli nomádi a když nás Jižňané naučili pastevectví a zemědělství. Tyto pokrokové metody zajištění potravin jsme realizovali na našem pomezí Bílých Karpat , Beskyd a Jeseníků , kde vítr z ustupujícího Černého moře po dobu milionů let nafoukat na ploché hřebeny Bílých Karpat kvalitní spraš.
Okupací keltským národem jsme se naučil stavět pevnosti a těžit a tavit železo v naších pevnostech, vyrobit meče a zemědělské a kovářské náčení.
Kvetl obchod (bohužel i s otroky) mezi Baltem přes Moravskou bránu, Lyským průsmykem nebo Vlárským průsmykem, Nitru a Soluń a pzdějším období s Řimsku řísi na Dunaji a normanským královstvím v Ilálii.
Tuto vyspělou společenskou organizaci vč. výroby výrobků ze železa a nerušené zajištění potravin na horách jsme využili v boji proti agresivním vpádům madarských Arpádovců, polských Piastovců a českým Přemyslovkým knížatů.
Hranice jejich knižectví skončila vždy na břehu řeky Vah a na břehu řeky Morava v pevnosti Olomouc,
3 století jsme odrážli agresi Čechů, Maďarů, Poláků.
Až agresivita českých přemyslovských králů Otakarů , kteří využili , že obchodní cesta Normanů Balt -- Jadranské moře byla na rok zblokována Mongoly a následně se Normané stáhli z této obchodní cesty, následně Bílé a Malé Karpaty si rozdělili Přemyslovci a Arpádovců.
(obyvatele hor hovořili keltským nářečím a měli jsme normanské vojáky v pevnotech, kteří využívali dopravní spojnici Balt-Jadran přes EBURON a postavili normanskou kapličku v Eburonu-Brumov).
Frnatišek Palacký toto věděl, ale více nás ohrožoval německý živel než pražská kavárna,
ale nyní v roce 2020 je to jinak.
Lidé 89 se zmocnli společenského majetku a zavedli kapitalismus s vyvolenými nadjednotlivci s vysokou kupní silou (negují sociální stát), který (kapitalismus) nikdě v Evropě neexistuje.
A tito lidé 89 brojí proti Evropské únii, neboť tam v okleštěné podobě sociální stát prospívá.
A sami si domyslete Vy, jakou úlohu v této zlovolné hře budet hrát,
já ji hrát nebudu,
týden po 17 listopadu 1989 jsem vytvoříl centrum odporu proti těmto zlovolníkům r. 89 se jménem
"Atelier vlárské histoie a umění Antonína Pechy -Vaculíka" s velkou duchovní silou východoevropské české kultury. Tento atelier za dobu 40 let nalezl a ovládl historii Vláry. Je jedna pravda minulosti a jedna pravda budoucnosti.
Je ještě naděje na změnu-svoboda
Antonín Pecha-Vaculik
Eburon-Eburu-Bruno-Brunov-Brumov-Bylnice, Czech rep. EuropeVytvořeno službou Webnode